2 Eylül 2009 Çarşamba

Yaprak Dökümü...

Geçen gün "facebook" a bir resim eklemiş arkadaş altına da " ne yaprakmış lan kaç sezondur dökülemedi gitti" demiş:) Özellikle emekli teyze ve amcalarımızın kendinden geçerek izlediği bir dizidir kendileri...
Kitabını önceden okuduğum için o zaman bile çok kızmıştım "hayriye ve leyla" ya. O yüzden izlemiyorum. Ama malum Türk dizisi . Tanıtım filmlerinden bile diziyi takip edebilirsin.
Bu yazıyı esas yazma nedenim geçen sezonda bizzat babamın yaşadığı bir olay. Yeni bölümün yayınlandığını görünce aklıma geldi.
Babamda tansiyon sorunu var. Geçen sezon diziyi izlerken Oğuz'un Leyla ile uygunsuz fotoğrafını çekip Nejla'ya yollama sahnesinde fenalaşmış. Bayağı tansiyonu fırlamış babamın:) Artık o izlemiyor ama annem izlemeye devam ediyor.

3 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Vayy be bu sekilde tansiyona etki edecek kadar kendini diziye veren oluyor yani :S

Hamarat hanım dedi ki...

Hem de 56 yaşında emekli bir öğretmen:) Kadınları siz düşünün artık...

sermoon dedi ki...

annem buraya geldiginde gecen kis
izlerdi hep kacirmadan.bende mecburi bakmak ozrunda kalirdim ve izlerken sevdim.ama gercekten o arkadasinizin fototgrafin altina yazdigi ibare dogru dokulmedi gitti yapraklar :)
svegiyle