26 Şubat 2010 Cuma

Blog Yazarları

Düzenli olarak yeni kayıt yayınlayan, yeni şeyler paylaşan blog yazarlarının önünde saygıyla eğiliyorum. Ben bir türlü düzenli yazamıyorum.
Birinci sorun bilgisayarımın ağır olmasıydı, sorun halledildi. Esas olan sorun ise ikincisi yani benim hep göz kararıyla yemek ve pasta yapmam :(
Bunu da aşmaya çalışacağım. Aslında sürekli yeni şeyler deniyorum. En çokta hiç yemediğim birşeyi sadece tarif üzerine yapmak. İşte bu olaya bayılıyorum.
Geçen "Çin böreği " yaptım, iki üç tarifi harmanlayarak. Gerçi çinlilier bulguru nerden bilsin :) , tarifte bulgur var. Çin usulü diyelim en iyisi bu tarife.
Bu arada facebook ta dolaşan video da var, haber7 sitesinde de okudum. Ayy o çinli kadınların giydikleri ayakkabılar ve o ayaklar da ne! İğrenç birşey ya.Kadının ayak parmakları yok, ayağın altına kaymış. Ayağının topuğu ayakkabı topuğu gibi olmuş. Anlatmayla olmaz muhakkak görmelisiniz.

Hiç yorum yok: